Ukoliko do kvara uređaja kupljenog putem našeg webshopa dođe unutar jamstvenih rokova, molimo da postupite u skladu s uputama ovlaštenog servisa.
Jamstvo za mobilne uređaje je 24 mjeseca, za sve ostale proizvode traje 12 mjeseci, osim za baterije električnih romobila za koje jamstvo traje 6 mjeseci od dana kupnje. Jamstvo na uređaje koji su bili izložbeni traje 6 mjeseci.
Za ovlašteni servis molimo da kontaktirate onaj koji je definiran u jamstvenom listu uređaja:
- - Agram servisu e-mailom na: [email protected] ili telefonom na 01 2456 555
- - Servisu Bijelić e-mailom na: [email protected] ili telefonom na 091 2000 114
Ukoliko niste sigurni koji je ovlašteni servis za vaš uređaj, provjeru možete izvršiti na linku ovdje: warranty.b2x.com/xiaomi. Nakon upisivanja IMEI/serijskog broja ukoliko je status "IW" tada je ovlašteni servis Agram servis, odnosno ukoliko je status "OOW" tada je ovlašten Servis Bijelić.
Kako bi vam olakšali dostavu neispravnih uređaja u Servis Bijelić i u isto vrijeme uštedili vrijeme, osigurali smo vam uslugu Pickup & Return - besplatni prikup od kupca i dostavi do kupca prilikom reklamiranja uređaja u jamstvu.
Prije slanja uređaja na servis, molimo da ih rasparite preko aplikacije kako bi servis bio jednostavniji i brži.
Prije slanja uređaja na servis molimo da isti očistite, u suprotnom je moguće da vam se naplati naknada za uslugu čišćenja.
Prijava i Registracijski Obrazac